Belangrijke mededeling: Mail Garage is NIET EmailGarage

EmailGarage krijgt recent geregeld de dringende vraag van Nederlandse consumenten om hen uit het bestand te halen. Wij hebben echter niets te maken met deze organisatie of het door hen gebruikte bestand.

EmailGarage is dus niet Mail Garage en we betreuren de ongemakken en frustratie ten zeerste.
EmailGarage (wij dus) bezit geen databases en werkt met een strikt beleid mbt de opt-in en privacy wetgeving.

Meer informatie over Mail Garage vindt u op www.mailgarage.nl of hieronder:

Registrant:
      MAI002135-NXSIN
      Mail Garage
      Watertorenweg 29
      6571CA  Berg en Dal
      Netherlands

   Administrative contact:
      JAR000810-NXSIN
      Anna Maria Jarhall
         +31 (0)243354510   

De emails zelf worden verzonden door Digital Magazines (http://www.digitalmagazines.nl). Helaas zijn zij niet meteen bereid dit probleem aan te pakken. Ze sturen enkel uit voor de klant en verder niets, is daar de boodschap.

Indien u dus van de lijsten wil geschrapt worden, gelieve met  mail garage of digital magazines contact op te nemen.

Meer info over dit bedrijf:

Digital Magazines B.V.

T     +31(0)24-388 27 37   
F  +31(0)24-388 29 56
info@digitalmagazines.nl

Groenestraat 294
6531 JC Nijmegen

Postbus 31006
6503 CA Nijmegen

5 Comments

  1. Marleen
    Posted September 23, 2008 at 8:55 am | Permalink

    Bedankt voor de waarschuwing over mail garage. Dank zij de hit op google van jullie waarschuwingsbericht kon ik me simpel via de knop op de site van digital magazines afmelden. Anders had ik minutenlang lopen zoeken en me lopen ergeren. Kortom: slecht imago voor mail garage en digital magazines, maar uitstekende zet van jullie!
    dank,

    Marleen

  2. Posted October 3, 2008 at 11:27 am | Permalink

    Geachte dames en heren,

    Bij deze reageer ik op bovenstaande bewering.
    Allereerst zijn wij (Digital Magazines) alleen maar het bedrijf dat de mail verstuurd voor de klant Mail Garage. Zover wij weten werken zij alleen met opt-in e-mail adressen. In tegenstelling tot wat EmailGarage beweerd is het niet mogelijk om je via Digital Magazines af te melden om de eenvoudige reden dat wij niet de eigenaar zijn van het databestand en verwijzen wij iedereen naar Mail Garage om zich daar af te melden wat ook altijd gebeurd.

  3. Bastiaan
    Posted April 28, 2009 at 3:42 pm | Permalink

    Excuses aan e-mail garage, maar deze vermelding over het meer dan irritante Mail Garage is het enige zoekresultaat dat Google oplevert. Zo ongeveer 3/4 jaar krijg ik spam reclame via Mail Garage. Elke keer opnieuw blokkeer ik de ingekomen ongewenste mail. Maar elke keer weer wordt de zinloze en voor mij absoluut niet interrestante mail aan mij gestuurd via een ander, door hen dan weer aangepast email-adres. De zgn afmeld functie in hun emails werkt niet en is mijns inziens slechts een hitcounter.
    Ook bovenstaand telefoon nummer ‘administrative contacts’ werkt niet. Ik heb zojuist het nummer van digital magazines gebeld en hoop dat men mij daadwerkelijk uit hun adressen bestand zal verwijderen zoals men zegt. Het telefoontje aan digital magazines sprak bovenstaande bewering tegen dat digital magazines niets met Mail Garage zelf van doen heeft waneer deze persoon heeft toegezegd mijn email adres uit het bestand te halen. Ik kan me overigens niet herinneren mij ooit ingeschreven te hebben voor deze advertentie commerciele spam-achtige campagnes. Is er ergens een meldpunt bekend voor deze ongewenste spam reclame boodschappen?

    • Posted April 28, 2009 at 6:52 pm | Permalink

      Beste Bastiaan,

      hartelijk dank voor deze verduidelijking. Het beste dat je kan doen is dit te melden aan Opta via http://www.spamklacht.nl.
      Zij zullen dit dossier dan verder behandelen.

  4. Posted February 12, 2011 at 11:08 pm | Permalink

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar emailgarage.wordpress.com in Firefox. 😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara


Post a Comment

Required fields are marked *
*
*

