30% omzetgroei voor EmailGarage in 2009

EmailGarage, het grootste Belgische full service e-mailmarketing bureau, ziet zijn omzet fors stijgen. De creatie van een volwaardig e-couponingplatform, een sterke groei van de klantenportfolio en enkele geslaagde integratie-oefeningen liggen mee aan de basis van dit succes.

EmailGarage kan terugblikken op een geslaagd 2009. Vorig jaar lanceerde het bedrijf een marktconforme e-couponing engine en realiseerde het enkele sterke integraties op ondermeer SalesForce en verscheidene CMS-  en ERP-systemen bij klanten zoals Thomas Cook, Pizza Hut, Unilever en Cultuurnet.

Bovendien opende EmailGarage een kantoor in Amsterdam waarmee het groeiende marktaandeel in dit buurland verder ondersteund wordt. 2010 belooft dan ook een boeiend jaar te worden. Het bedrijf anticipeert zo goed mogelijk op de stijgende vraag naar full service ondersteuning voor e-mailmarketing. Met een in-house grafische studio, consultants, programmeurs, campaign managers en een zelfontwikkelde technologie is het klaar om maximaal aan deze vraag te beantwoorden.

Post a Comment

Required fields are marked *
*
*

%d bloggers like this: